Harta este disponibila
numai pentru turism extern!

Descoperiti atractii turistice Granada! Pasiunea pentru fotografie, dar si mirajul Povestilor celor 1.001 de nopti mi-au purtat pasi spre unul dintre orasele cele mai cunoscute din punct de vedere turistic ale Spaniei, exact din acest motiv, al imbinarii perfecte al parfumului oriental lasat in urma de lunga ocupatie araba a Andaluciei, ce se poate simti fie arhitectonic, de fapt ceea ce face Granada speciala, cu trasaturile latine si euopene actuale. Este bine sa te bucuri de turism din toate punctele de vedere, peisagistic, gastronimic, cultural care da un plus de castig vacantelor noastre.

Cazare in Granada

Cu aproximativ 2 saptamani inainte doar de a petrece aceste zile ce au fost cu adevarat superbe, dar si obositoare, am facut la o agentie de transport persoane rezervarea pentru transport si imediat dupa aceea, pe internet, am facut rezervare pentru cazare intr-un hotel accesibil, aproximativ 80 euro, pentru 3 nopti in camera dubla, localizata foarte bine, in vecinatatea obiectivelor turistice, sa spunem asa, Alhambra era la aproximativ 20 de minute de mers pe jos cu harta in mana.

Ajuns la hotel, unul la un pret pentru toate buzunarele, am avut placuta surpriza ca la receptie sa mi se faca in momentul inscrierii in registru, la propunerea receptionerului si la dorinta mea, rezervare pentru a doua zi pentru a vizita cel mai faimos momunent din oras, faimoasa Alhambra. De asemenea, receptionistul mi-a pregatit foarte amabil o harta imprimata cu toate obiectivele turistice principale din oras, cu mijloacele de transport in comun si tot ce aveam nevoie sa stiu ca un turist recent ajuns acolo.

Desi eram frant de oboseala, intrucat era in jurul orei 20:00, am decis sa nu pierd timpul din mai multe motive: aveam ocazia sa tatonez terenul si sa vad ce urma sa vizitez a doua zi, sa ma obisnuiesc cu acesta, apoi fiind la ora mai sus zisa mai aveam ocazia, ca pasionat fotograf, de a prinde inca asa numita “ora albastra”, care iti da o sansa in plus sa faci fotografii memorabile la apusul si la rasaritul soarelui si nu in ultimul rand, eram dornic de a proba gustarile locale, care merg bine aproape in orice moment al zilei, atat cu un pahar de bere seara, cat si cu o cafea dimineata, precum “tortilla de patatas” sau faimoasele gustarele numite “tapas” care sunt atat de diverse, pe cat este imaginatia persoanalului care le gateste. Si asa am incheiat prima seara.

Atractii turistice Granada

Atractii turistice Granada Spania

Informatii asupra obiectivelor turistice de vizitat in Granada am descoperit pe strada Carrera del Darro 19, chiar pe o straduta situata la umbra Alhambrei, harta era foarte explicita, iar localnicii sunt mai mult decat binevoitori pentru a te orienta daca ai gresit strada. Am dorit sa vizitez manastirea Conception, dar nu era orar de vizite si nu facusem rezervare, o alta atractie pe acele strazi fiind insasi arhitectura caselor cu gravuri specifice Andaluziei.

In sfarsit, timpul se facuse foarte calduros, de altfel se vede in anumite fotografii ca primaria acoperise anumite strazi din centru cu un material, care fiind si foarte estetic, este si practic atat pentru localnici, cat si pentru turisti pentru a asigura un anumit confort si racoare in timpul zilelor calduroase de vara, iar eu m-am retras pe o terasa pentru a servi pranzul si a ma retrage la hotel pentru foarte cunoscuta, chiar si intre romani, siesta. Obiectivul turistic principal al Granadei, Alhambra, orasul palat, este format dintr-o grupare de palate, gradini si fortificatii, ce a servit ca gazduire pentru regele si curtea acestuia in timpul dinastiei regale Nazar, petrecand restul serii practicand fotografia prin oras sau proband produsele gastronomice locale oferite de terasele locale.

A treia zi, fiind si ultima, am inceput-o cu luarea fara graba a micului dejun la un bar in apropierea hotelului si apoi fara graba cu pregatirea iesirii din hotel si cu mare parere de rau, deoarece aceste zile minunate au trecut prea repede am plecat prin oras, bagaj aveam cat pentru 3 zile de vizita, deci usor de purtat si in acelasi timp de vizitat timpul ce mai ramanea pana la plecarea autocarului, centrul vechi al orasului care era el insasi un obiectiv turistic demn de vazut, gradina botanica a Universitatii din Granada, manastirea regala a Sf. Ieronim, catedrala, muzeul Flamenco.